søndag 12. august 2012

Tapet, make over og nye puter


Som tidligere nevnt var jeg i Danmark i sommer.Vi fikk noen dager i København også, og da benyttet jeg sjansen til å besøke Retro villa. Dette er en butikk jeg virkelig kan anbefale. Masse lekre orginale retro tapeter har de. Jeg har lenge hatt lyst til å bytte tapet på en vegg på soverommet, og nå fant jeg en tapet jeg likte kjempegodt. En flott tapet i  mine favortitt farger lilla og turkis. Her har en boks fått en liten make over. Er ikke tapen flott?

Jeg fikk også kjøpt noen nye håndtak til klesskapet som også skal få en makeover. samt noen knotter til nattbordene som jeg har malt. Nattbordene så slik ut før jeg gikk i gang



 I går fikk jeg tid ved sy maskinen igjen. Seks nye bomster puter har havnet på epla. Mine to favoritter er disse


1 kommentar:

  1. Så fine puter! Kan jeg spørre hvordan du har sydd dem? Har så lyst å prøve selv =)

    SvarSlett