torsdag 15. mars 2012

Gjenbruk er bra



I dag har jeg fri, og etter å ha kjørt lillesøster i barnehagen gikk turen til fretex. I dag kom jeg hjem med følgende: Jakten på den forsvunnende diamant-spill, et bilde, 2 meter nytt stoff, en kirsebærskål til samlingen min, og en rull med tapat. Totalpris 90 kroner

Nå har jeg hele 7 skåler med mørkegrønne blader, og 2 med lysegrønne. Burde vel egentlig holde, men jeg syns de er så flotte. Sånn er det når samle manien tar overhånd :)
Tapetrullen kostet 20 kroner. Blomstre i sølv med hvit bakgrunn. Nok til en endevegg eller til mindre prosjekter. Må tenke litt på, før jeg eventulet går i gang.

Nå skal jeg i gang med et annet prosjekt. I morgen skal det være Stavanger Kids Sale. Det er en candisk dame om startet dette for noen år siden. Hun organiserer salg av barneklær og utstyr to ganger i året. Dersom en ønsker å selge, må en melde seg på og merke klær/utstyr  med id nummer, beskrivelse og pris. Du leverer inn det du vil selge på fredag, og bruktsalget foregår på lørdag og søndag. Søndag kveld henter en det som ikke er blitt solgt, og 2 uker senere mottar en 70 % av fortjensten. En kjempe god ide synes jeg.

1 kommentar:

  1. Hei, takk for kommentar på bloggen min. Kjekt at du tok kontakt, for jeg visste ikke hva du blogget under!

    Det var heilt ok på marked, slett ikke til å bli rik av, men som en god venninne sa så godt, så er det jo fantastisk å få litt igjen for hobbyen sin!

    Neste gang får du bli med og prøve lykken du også, (ikke at jeg trenger flere "konkurrenter" altså;-))

    Jeg la meg forresten til som følger hos deg, du har laga mye fint og har en imponerende stoffsamling ser det ut til. Ser ut som om du stadig er før meg på Fretex;-)

    Jeg leita etter kontaktinformasjon på bloggen din for å sende deg en mail, men det finner jeg ikke. Det hadde vært veldig kjekt å bytte litt stoffer, jeg trur vel jeg har noe interessant her selv om du ser ut til å ha et godt utvalg....
    Kan du ikke sende meg en mail på bethgk.alfakrøll.online.no så kan vi snakke mer om det!

    vennlig hilsen Elisabeth

    SvarSlett