onsdag 7. mars 2012

stoffpakke i glade farger

Jeg har en tilståelse. Jeg er avhengig av stoff. Heldigvis er det bare snakk om fargerike stoffer fra 60 og 70 tallet. Jeg klarer ikke å gå forbi en bruktbutikk, utan at jeg må innom å kikke. På loppemarked går jeg, og det er ofte tekstilavdelingen som først blir sjekket ut. Utallig kjøp har det blitt via internett også. Syrommet mitt bugner over, og det er bare å innse at jeg ikke klarer å bruke alt selv. Jeg har defor valgt å selge deler av lagret via finn og epla. Det har gjerne vært sånn at har jeg hele dynetrekk, har jeg solgt deler av dem. Kan jo ikke kvitte meg med alt :)
I dag har jeg laget en megapakke med 20 av min favoritter. Dette er flotte stoffer i klare farger, som jeg blir glad av å se på. Får følelse av vår av å se på alle de fine fargene og blomstene. Måtte tenke meg om flere ganger før jeg bestemte meg for å selge dem, men jeg har jo faktisk mer enn nok av de til eget bruk.






En flott stabel med hjerebank stoffer

2 kommentarer:

  1. Hærlige stoffer - og absolutt hjertebank!! Om ikke pakken er solgt, er jeg mer enn interressert :)

    SvarSlett
  2. pakken er fortsatt til salgs. Og kjøper du den direkte fra meg, og ikke på epla, kan du få den for 550,-. og da legger jeg også oppi et par flotte stykker i lilla.

    SvarSlett