fredag 23. mars 2012

våren er endelig her


I dag har solen skint i Stavanger. Våren er endelig her. Vintersko og dresser kan pakkes bort, og jentene kan ta i bruk lettere fottøy. I hagen er det begynt å spire, og i kjøkkenhagen er både persille og gressløk kommet frem. Tiden er inne for å dra å handle blomster til krokkene, og frø til så.

Solsengen ble glemt igjen ute i høst, og vinteren har satt sine spor. Jeg har lyst til å kjøpe bengalack i lilla eller turkis, og male den. Tror det kunne blitt flott. I fjord høst utvidet vi terassen, og jeg gleder meg til å sette ut i livet planene jeg har. De innbefatter bygging av pergola og male alt av hagemøbler. Smijern senga skal også flyttes ut, og fylles med fargerike puter. Jeg håper vi får en flott og solrik sommer. Men først skal våren nytes:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar