søndag 25. mars 2012

Messing lysestake i ny drakt


Forrige lørdag kjøpte jeg en stor tre armet lysestake i messing for 20 kroner. I dag fant jeg frem spray boksene mine, og resultatet er en flott hvit lysestake. Først tok jeg å vasket lysestaken godt. Etter på sprayet jeg lysestaken med et lag med grunning, for så å spraye med hvit blank lakk. Jeg syns det ble riktig flott. På bildene under kan du se hvordan den så ut før, og hvordan den ble med et lag grunning.

Jeg var på loppemarked i går og, og kom hjem med flere kjekke ting. De skal jeg ta bilde av en annen dag :)



1 kommentar:

  1. Hei:)

    Voksduken er kjøpt hos Plint i Århus, Danmark. Jeg var der igjen for 1 uke siden, og da solgte de ikke lenger voksduker i butikken, kun i nettbutikken plint.dk. Tror den koster 49 kr meteren.

    Sissel:)

    SvarSlett