fredag 12. oktober 2012

Barbapapa


Lillesøster liker bøkene om Barbapapa, så da jeg kom over stoff med motiv av hele familen så måtte jeg kjøpe det. Nå har jeg lekt meg med symaskinen, og resultatet ble en vimpelrekke. Jeg har brukt hvit bomullsstoff som bakside, og brukt tagget saks til å klippe rundt for å få et litt  rufset utseende. For å ta opp ta opp fargen i båndet, har jeg sydd rundt vimplene med grønn tråd. Lillesøster likte det ferdige resultatet. Vurderer å sy flere og legge ut på epla.

Helgeroen har senket seg her i heimen. I dag skal vi bare slappe av her hjemme. I morgen er det loppemarked i område, så det er mulig at det blir litt loppe- jakt. I morgen kveld blir det jentekveld med gode venninner. Da skal vi ut og se showet til Anne Cath Herland. Det regner jeg blir en fornøyelse. God helg:)



4 kommentarer:

  1. Den skønneste vimpel, jeg er også helt vild med Barbapapa, sy endelig nogle flere, de skal nok gå som varmt brød :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk :) barbapapa med famile er herlige skapninger:) jeg skal følge ditt råd og legge ut på epla:)

    SvarSlett
  3. Kjempefin vimpelrekkke!!! :-))))

    Siri

    SvarSlett