torsdag 18. oktober 2012

Velkommen til min butikk


Det har vært stillt fra meg den siste tiden. Jeg har vært travelt opptatt med å prøve å få orden på syrommet mitt.  I det siste har det vært kaos der inne. Så ille var det blitt, at det ikke fristet så mye å gå inn for å sy. Det går jo ikke, nå som høsten er her og det er greit å holde på med innendørs syssler.

Jeg har fått strøket store hauger med stoffer som jeg har kjøpt det siste året. Det har tidligere blitt til at etter at de har blitt vasket og tromlet, har de blitt brettet uten å få en runde med strykejernet. Nå ligger de endelig i flotte stabler i hylla, nystrøkne og fine.

Jeg er også i gang med å renske litt ut av samlingen min av retro stoffer. Det hadde blitt så store hauger at det ikke lengere var plass i hyllene. Jeg har innsett at jeg aldri klarer å få brukt opp alt selv. Jeg har derfor laget meg en liten butikk, som du finner her. Jeg kommer til å legge uten stoffer etterhvert som ryddeprosessen skrider fremover. Planen er at jeg også skal legge ut gjenbruksskatter og egenproduserte ting etterhvert. Så det er bare å kikke innom og se om det er noe som frister.

Nå er det bare to dager til jeg trekker vinner av mitt blogg lotteri. Responsen har vært overveldende. Jeg tellte opp trekte lodd i går, og kom opp i hele 190 lodd. Utrolig morsomt at det er så mange som har lyst å være med. Har du husket å ta lodd? Ønsker deg en flott kveld.

2 kommentarer:

  1. Aha! Nå kobla jeg navn og blogg :) Skal inn å kikke litt i butikken din,du skal ikke se bort ifra at det kommer en bestilling :) Epleboksene er kjøpt på butikken Tiger,men det er et par år siden! God helg til deg og!!

    SvarSlett
  2. Hallo Randi. Ja, det er jeg som har laget meg en liten butikk:) skal kikke innom byttegruppen din, og se om du har noe som frister i bytte med det gule du likte. Ellers så er du hjertelig velkommen til å kjøpe hos meg:) ha en flott helg:)

    SvarSlett