søndag 21. oktober 2012

Loppemarked og ut i det fri


I går var det tid for loppemarked igjen. Jeg hadde ikke tid til å få med meg mer enn ett, da jeg hadde avtale om å møte noen venninner i byen. Da jeg kom bort rett før loppemarkedet åpnet, var det en lang kø som møtte meg. Litt fikk jeg med meg hjem alikevel. Fire putetrekk med disse flotte damene, to gamle kofferter, og et stykke med stoff. 




I dag har sola skint i Stavanger, så vi pakket sekken og dro ut på tur. Vi hadde noen deilige timer ute i frisk luft. Middagen i dag ble derfor både tilberedt og spist ute i det fri. Jentene koste seg med å løpe rundt i skogen, klatre i trærne, utforke og se om de fant årets siste bringebær og bjørnebær. Høsten er kommet hit fot fullt, og skogen begynner nå å lyse opp i orange, gult og rødt. Vakkert.

I kveld skal jeg fortsette med å  rydde syrommet mitt. Merker at nå når det begynner å bli ryddig igjen, kribler det etter å gå i gang med nye syprosjekt. Leker med tanken om å være med på julemarked for første gang i år. Vet at det er mye jobb i forkant, og gjerne ikke den alt for store avkastningen, men det hadde vært gøy å teste det ut. Har du erfaring med å selge egneproduserte ting på marked hadde jeg vært glad om du kunne lagt igjen noen ord om dine erfaringer. Ønsker deg en flott kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar