lørdag 20. oktober 2012

Vinneren av mitt blogglotteri


Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som dere har lagt igjen i kommentarfeltet i mitt blogglotteri. Jeg setter utrolig pris på dem, og det gleder meg at det er så mange som liker putene som jeg syr. Og så er det stas at så mange av dere ønsker å følge bloggen min videre. Skulle gjerne forært en pute til hver og en av dere, men denne gangen er det bare en pute som skal overleveres til en heldig vinner. Men fortvil ikke, det kommer nok flere blogglotteri etterhvert, fordi dette syns jeg var gøy:)

Så tilbake til vinneren. Når jeg tellte opp loddene, var det hele 190 lodd som var trekt. Det ble litt mange lapper å skrive, så jeg brukte i stedet random.org til å hjelpe meg.


Vinnerloddet ble 161, og Randi med den herlige bloggen Fargefest er vinneren. Hvis du sender  meg adressen din, og noen ord om hvilken pute du vil ha, så kommer det pute i posten. Du kan enten velge en i butikken min på epla, eller du kan komme med fargeønske, og så sender jeg deg noen bilder av stoffer jeg har tilgjengelig, og så syr jeg en ny en til deg.

Og til dere som ikke vant, så er trøstepremien at ut søndag kan dere bestille pute direkte fra meg for 170,- + porto

2 kommentarer:

  1. Så gøy at det ble Randi :-) Gratulerer med den flotte premien!

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse med seieren!!! :D

    SvarSlett